♥♥مرینت♥♥
خانوم گفت فردا امتحان خوانندگیه
هوووف-_-
واقعا حسش نی-_____-
چه کنیم چاره ای نیست-____-
⭐⭐آدرین⭐⭐
فردا؟
اووه بیخیال-_-
اصلاااا حسش نیست-___-
چاره ای ندارم-_-
یهو نگام به کلویی افتاد
آخی چه قرمز شده اوه😂😂
وای وای وای😂
اون از خجالت قرمز شده من از اینکه دارم سعی میکنم خندمو بخورم😂
_داداش چرا قیافت اینجوریه؟
آروم به کلویی اشاره کردم😂
هیچی دیگه نینوهم...نگم براتون😂
ولش میکردی نیمکتو گاز میزد😂
مرینت و آلیا هم کم از ما نداشت😂
وویییی😂😂😂
♥♥مرینت♥♥
غش کرده بودیم😂
آقا زنگ خورد کلویی رو کشیدم کنار
بقیه هم بودن(نینو ، آلیا ، آدرین)
_وای کلویی یهکم ضایه شدی
آروم باش یه نفس عمییق
کلو:
کمک کنین
_باشه باشه وقت هست
_هی بچه ها اونجا چه خبره؟(فوضول
)
ای وای لوکا بود
_نه هیچی نیستش فقط کلویی....اممم...هاممم
_کلویی تو یه درس مشکل داشت برا همین اوردیمش اینجا تا بهش یاد بدیم
(در دل:فوضول خان مزاحم-_-)
عه آدرین نجاتمون دادت دمت گرم
هیچی رفتم خونه.......یه ذره تمرین کردم....فک کنم میتونم^^
⭐⭐آدرین⭐⭐
رفتم خونه
وااای اگه مری و لوکا عاشق هم شن چییی؟
ووااییییی!
پلگ:کشتیات غرق شدن آدری*و یک پنیر از نوع کممبر بالا انداخته و میبلعد
*
_نه....فقط...اگه مری برا لوکا شه چیی؟
پ(پلگ): هممممم....اصن برا لوکا شه....چه فرقی به حال تو داره؟....تو مگه لیدی باگو نداری؟
_..........ام.....نه....منظورم.....آها......کلویی بدجور تو هم میره...آره
قیافه پلگ:-_______-
_من اگه اینجوری شه.....ووایی
💫پلگ💫
آدرینم خل شده ها
تکلیفش مشخص نی
اگه بفهمه مری لیدی باگه چی
یهو یه صدایی اومد
_*همراه با بشکن زدن* مامان پر ، مرینت پر ، بابا پر ، مستر باگ پر، لیدی باگ پر ، لیدی باگ که پرنداره خودش خبر نداره نکنه که پر دراره....
(برگرفته از داستان بلاتکلیف یکتا تو وب جایگزین تانیا
)
خاک برسرم کنن آدرین از دست رفت فاتحشو باید بخونین چرا دیوونه بازی درمیاره؟

_آدری خره بسه....
آدری:پلگگگگگ من با خودم چندچندم؟
_هیچی....خل شدی فقط
قیافه پلگ:
قیافه آدری:
💥آدرین💥
خببب.....فردا چه آهنگی بخونم؟
از کی بخونم؟
امممم....سحر بخونم؟
نه باو اونو چه به صدای من!
صدای اون نازکه
اممممم
سلنا گومز؟
نه باو
زدم تو فاز خانوم ها
اممم.....تتلو؟
نه باو اون آهنگاش بی ادبی داره فک کنم از مدرسه پرتم کنن بیرون
گذشته ازون اصلا ازش خوشم نمیاد(منم...به طرفداراش بر نخوره^^)
امم....ساسی بخونم؟
_نه باو بهت نمیاد-_-
_آقای شکم متحرک(پلگ) الان میخونم روت کم شه
_بخون-____-
_اهم........بدنو ببین جون بابا خودتو بلرزون بابا...همه میگن آدری پاشو همه رو برقصون داداش
عه....نه خوب نبود
_آدری پاشو؟ میگم فک نمیکنی از مدرسه با اردنگی پرتت میکنن بیرون؟

_سکوت.....آها....دکتر جون دکتر...چرا هی میری دور دور...انقده آخه بدنت میزنه هی بالا کنتر
نهههه...ایش....چی بخونم
_آدری اصن چرا زدی تو فاز این آهنگای خز؟
_نمد والا!....چی بخونم؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آهان گرفتم!
خب.....بریم توخماری
به نظرتون چه آهنگی میخونه؟
یه لحظه آدرینو تو اون حالات تصور کنین...
یه لبخند اومد رو لبتون دیگه؟؟
خدایی بگین؟!
خب بعدی= ۹ نظر
بای